Søg i denne blog

torsdag den 17. december 2009

17/12-09 - 1 måned i Bioidentisk Hormon erstatnings behandling / terapi

For 1 md. siden var jeg i vidunderlige New York - en dejlig tur med min kæreste og besøg hos min nye "hormon-læge".

Turen var præget af, at det var "dén tid på måneden" - dvs. jeg var VOLDSOMT plaget af PMS - svedte vildt om natten, havde voldsomme brystspændinger (My name is Parton - Dolly Parton!!) - og et tvært svingende humør.

Min søde kæreste gennem 6 år - er det mest forstående menneske jeg kender.
Når jeg undskylder for mit svingende humør og trælse opførsel - så siger han kærligt og overbærende "du er købt - som beset"....... suk (ja han ER dejlig)

MEN - som jeg skrev - så var det sådan FOR 1 MD. SIDEN!!

Det har ændret sig - på KUN 1 md.!!

Jeg har nu taget 25mg DHEA om morgenen sammen med Q10, D-vitamin, alm. vitamin og fiskeolie omega 3-6-9 - og om aftenen har jeg smurt en Progesteron salve på min overarm: ½ ml. = 50mg OG taget 1mg. Melatonin lige før jeg skulle sove.

Resultat:
Jeg skal ha' menstruationer hér én af dagene - og jeg har i den forløbne måned IKKE haft én eneste nat med nattesved !!!
El. heller har jeg haft brystspændinger - som plejer at starte 2 uger før mens. - jeg har fået en anelse brystspænding i går - men et er intet at regne mod hvordan det plejer at være.

OG - så har mit humør været STABILT gennem denne måned!

Det er simpelthen fantastisk! Jeg har ALDRIG oplevet dette før - og jeg er i skrivende stund 43 år.

Jeg kan tage mig selv i, at smile lykkeligt ud i universet - med en indre følelse af tilfredshed, balance..... ja vel nærmest en glæde om dét liv som er mit!!

Og alt dette efter blot én måned - jeg kan næsten ikke vente med fortsættelsen....

I'LL BE BACK (sagt med tydeligt Schwarzernegger accent ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar